tirsdag 19. januar 2010

Bussturen

Bussturen ned igjen var lige dårlig som turen med x-narkomanen opp til Lillehammer. Jeg satte mig ned på mit favoritt sete, dvs 2. rad fra den bakerste døren på højre side. Da kom det ind en guttegjeng på 6-7 stykker. De satte sig bag mig og begynte at spille af techno sanger, de dårligste af de dårligste sangene. Og de greide faktisk å dytte en Farris flaske ind mellem de to setene jeg satt på så jeg fikk 1 krone i pant, yay(ironisk)! De gik heldigvis af på Brandbu-kunne ikke vært noget andet sted for sådane. Merkelig at de "korte" bussturene på bare 4 timer er så meget mere irriterende end dem jeg tar fra KBH til Oslo med varighed på 9 timer.

Aff! Jeg så medelelsen din for lidt siden(havde ikke fået ladet min telefon). Jeg tror at det du burde gøre for å bli kvitt han er å snakke om andre gutter. Bare se på han som en venn, og snakk med han om det også-ikke tænk på at han godt kan lige dig da kan det fort bli at du skjuler ting for han slik at han måske tror du liger han...

Ingri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar